Från beställning till färdig hemsida - så här jobbar vi.
1. Vi börjar med att sätta upp en adress (domän) till sidan och skapar samtidigt en e-postadress till kontot. Om du redan har en domän och e-post kan vi i de flesta fall använda de ni har. Efter att vi fått ok från dig som kund går vi vidare till nästa steg.
2. Nu sätter vi igång med produktionen och lägger in texter, bilder och övrig information. I paketet ingår det en sida som skapas enligt vår mall och innehåller upp till 6 undersidor. När detta är klart får du som kund titta igenom sidan och vi gör korrigeringar utifrån dina önskemål. Vi kan även ställa in så att du får e-post som skickas via sidan direkt till din mobiltelefon som ett SMS.
3. Hemsidan är klar och publiceras efter att du som kund godkänt sidan.
Att tänka på!
Vi fokuserar på en lösning som innebär att vi sköter allt arbete kring hemsidan till ett lågt fast pris. Våra kunder är inte intresserade av att själva bygga sin hemsida men vill på ett professionellt sätt visa upp sitt företag.
För att vi ska kunna hålla ett lågt pris och en bra service använder vi ett antal olika mallar för de hemsidor vi bygger.
Mindre justeringar ingår i månadskostnaden men är det stora förändringar som ska göras måste vi ta betalt för dessa justeringar. Vi sköter den löpande uppdateringen av sidan som exempelvis ändring av adressuppgifter, mindre textändringar, lägga upp bilder på utförda arbete etc.
Vad händer om jag inte längre vill ha min sida hos er.
Du meddelar bara oss via e-post eller telefon så stänger vi ner sidan. Du betalar en månadskostnad på 149 kr exkl. moms för att ha en hemsida hos oss, denna månadsavgift betalas årsvis i förskott. Eventuella månader som du redan betalt återbetalas till dig vid en uppsägning . All textinformation och alla bilder som du bett oss om att lägga upp får du tillbaka i en fil av oss, om din domän ligger hos oss flyttas denna över till dig.
Beställ din hemsida >>
En professionell hemsida är din bästa vän eftersom:
- Den ger dig trovärdighet
- Den hjälper till att minska telefontrafiken
- Den ger dina möjliga kunder chansen att veta något om dig innan ni träffas.
- Den presenterar ett omedelbart sätt att svara på eventuella frågor.
- Den kan visa vad du gjort tidigare.
- Den svarar på frågor som kunden har innan frågorna är ställda.
- Du kan ge kunderna en god chans att få ett bra intryck av ditt företag.
- Du kan imponera på kunder och samarbetspartners med en välkomponerad hemsida.
- Du kan informera kunderna mycket mer än du gör nu.
- Dina konkurrenter finns på nätet. Du bör finnas där också.
- Du kan öka din försäljning.
- Du kan få kunder du aldrig skulle ha fått annars.
- Din information på nätet är tillgänglig 7 dagar i veckan 24 timmar om dygnet.
- Din hemsida kan bli din bästa säljare.
- Du kan konkurrera med stora företag.
1. Vi börjar med att sätta upp en adress (domän) till sidan och skapar samtidigt en e-postadress till kontot. Om du redan har en domän och e-post kan vi i de flesta fall använda de ni har. Efter att vi fått ok från dig som kund går vi vidare till nästa steg.
2. Nu sätter vi igång med produktionen och lägger in texter, bilder och övrig information. I paketet ingår det en sida som skapas enligt vår mall och innehåller upp till 6 undersidor. När detta är klart får du som kund titta igenom sidan och vi gör korrigeringar utifrån dina önskemål. Vi kan även ställa in så att du får e-post som skickas via sidan direkt till din mobiltelefon som ett SMS.
3. Hemsidan är klar och publiceras efter att du som kund godkänt sidan.
Att tänka på!
Vi fokuserar på en lösning som innebär att vi sköter allt arbete kring hemsidan till ett lågt fast pris. Våra kunder är inte intresserade av att själva bygga sin hemsida men vill på ett professionellt sätt visa upp sitt företag.
För att vi ska kunna hålla ett lågt pris och en bra service använder vi ett antal olika mallar för de hemsidor vi bygger.
Mindre justeringar ingår i månadskostnaden men är det stora förändringar som ska göras måste vi ta betalt för dessa justeringar. Vi sköter den löpande uppdateringen av sidan som exempelvis ändring av adressuppgifter, mindre textändringar, lägga upp bilder på utförda arbete etc.
Vad händer om jag inte längre vill ha min sida hos er.
Du meddelar bara oss via e-post eller telefon så stänger vi ner sidan. Du betalar en månadskostnad på 149 kr exkl. moms för att ha en hemsida hos oss, denna månadsavgift betalas årsvis i förskott. Eventuella månader som du redan betalt återbetalas till dig vid en uppsägning . All textinformation och alla bilder som du bett oss om att lägga upp får du tillbaka i en fil av oss, om din domän ligger hos oss flyttas denna över till dig.
Beställ din hemsida >>
En professionell hemsida är din bästa vän eftersom:
- Den ger dig trovärdighet
- Den hjälper till att minska telefontrafiken
- Den ger dina möjliga kunder chansen att veta något om dig innan ni träffas.
- Den presenterar ett omedelbart sätt att svara på eventuella frågor.
- Den kan visa vad du gjort tidigare.
- Den svarar på frågor som kunden har innan frågorna är ställda.
- Du kan ge kunderna en god chans att få ett bra intryck av ditt företag.
- Du kan imponera på kunder och samarbetspartners med en välkomponerad hemsida.
- Du kan informera kunderna mycket mer än du gör nu.
- Dina konkurrenter finns på nätet. Du bör finnas där också.
- Du kan öka din försäljning.
- Du kan få kunder du aldrig skulle ha fått annars.
- Din information på nätet är tillgänglig 7 dagar i veckan 24 timmar om dygnet.
- Din hemsida kan bli din bästa säljare.
- Du kan konkurrera med stora företag.
OMMH Scandinavia AB | Anckargripsgatan 3 | 211 19 | Malmö | e-post: info@ommh.se | Tel: 040-630 64 60| www.ommh.se